( 2 février, 2014 )

Nefret Sözleri – En Güzel Nefret Sözleri

NEYIN BILDIN KI DEGERINI! BENIMKINI BILECEKSIN! BUNUDA TABI MAHVEDECEKSIN.

COK INSAN GORDUM USTUNDE ELBISEDI YOK, COK ELBISE GORDUM USTUNDE INSAN YOK. INSANLARIN DOST VEYA DUSMAN OLDUKLARINI NERDEN BILECEKSIN, INSANLARIN ALNINDA KAHPE MI YAZILI KI KAHPE OLDUKLARINI BILECEKSIN.

VE GECE SEN MI GELDIN? YINE ELLERIN KAN ICINDE YINE GOZLERINDEN YUZYILLARIN NEFRETI YINE ASI YINE CESUR BIR O KADARDA KAHPESIN
LANET OLSUN SANA, LANET OLSUN O GUZELLIGINE, LANET OLSUN BANA, LANET OLSUN BENIM ZAVALLI KALBIME. LANET OLSUN!

NEFRET EDIYORUM SENDEN O YALANCI GOZLERINDEN, O SEYTAN RUHLU GOZLERINDEN NEFRET EDIYORUM. ZATEN O DEGILMI BENI BU HALLERE KOYAN O DEGILMI BENI EN DERINDEN YIKAN! O DEGILMI SENDEN NEFRET ETTIREN.

SEVMEZ OLSAYDIM SENI O YALANCI GOZLERINI, SEVMEZ OLSAYDIM SENI O IPEK SACLARINI TUTMAZ OLSAYDIM O PAMUK ELLERINI. INANMASAYDIM O YALANCI GOZLERINE!

BU GECE RUYAMA GIOR GIZLICE. BENI SIMSIKI SAR, OP KOKLA IYICE, SON KEZ ISYANLAR SAVUR KUFRET… VE SONRA CEKGIT KAHROLASI HAYATIMDAN SINSICE.

BEN KI SENIN ICIN DUNYALARI YAKACAKTIM, SEN TUTUP BENI YAKTIN. NEFRETIMSIN!

ACIKCA NEFRET ETMEK, ASIL DUSUNCESINI GIZLEMEKTEN DAHA ASIL BIR HAREKETTIR.(CICERO)
INSANLAR, YA KORKTUKLARI, YAHUTDA GIPTA VE HASET ETTIKLERI SEYLERDEN NEFRET EDERLER. (MACHIAVELLI)

BIR GUN BENI ANIMSARSAN EGER, ONCE BIR GULUMSE GULUCUKLE AN ADIMI, BENI SEVEN BIR COCUKTU DE, VE SONRA SENI NE COK SEVDIGIMI OGRENEMEMIS OLMANIN ACISIYLA ESEF ET!

CIKARSINLAR SENI SATISA, BIR LIRA VERENE LANET OLSUN!

O GUZEL SACLARIN BIR BIR DOKULSUN HERKES NESE ICINDEYKEN SENIN BOYNUN BUKULSUN MEZARIN YILANIN AKREBIN BOL OLDUGU YERE KAZILSIN, ALLAH SENI YAKSIN BENI YAKTIGIN ICIN.

HATIRLASANA O ESKI YILLARI SENI NE COK SEVDIGIMI OZAMAN ISTEMEZDIN CUNKU BASKASINI SEVERDIN SIMDI NE OLDU YALVARIYORSUN DIZ COKUYORSUN AMA BASKA KAPIYA SANA VERECEK BIR ASKIM YOK EGER COK ISTERSEN NEFRETIM VAR…

SEN SIMDI KARA BIR KUSKUSUN! KALABALIK SEHRIN YITIKLERINDE, MAVI ELLERINI DE SIYAHA BOYUYORUM, OYLECE KALIYORSUN KENDI CEHENNEMINDE!

Sana olan sevgim saygim var oldukca sen sevmesende unutmak istemesende inkar etsende Aci cekmeye mahkumsun!

Cok özür diliyorum ellerini tuttugum icin, cok özür diliyorum gözlerine baktigim icin, cok özür diliyorum seni insan yerine koyup sevdigim icin…

Hani insan aglamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hic gelmez! Iste o zaman ölmek ister, ECEL GELMEZ!

Nefrete sevgiden daha cok güveniyorum cünkü nefretin sahtesi olmaz!

Seninle sonra eren askimiza hicte üzülüp aglamiyorum. Askimiz zaten bastan yokmuski. Gec anladimsada, yillardir yalan olan sevdandan, tam tersi, kurtulduguma seviniyorum. Sana neye üzüldügümü söyleyeyimmi? YILLARDIR SENIN UGRUNA BOSA HARCADIGIM ZAMANA…

Yazik oldu bütün emeklerime degermiydi senin gibi KALPSIZE…

Sen beni öyle bir hale getirdinki dostarim bile bana güldü. Ama ben seni öyle bir hale getirecemki Düsmanlarin bile senin icin aglayacak..

Al hadi hanceri eline vur hadi sirtima acima gülüm nasil olsa Kahpelik son moda!!!

Hatirlasana o eski yillari seni ne cok sevdigimi o zamanlar istemezdin cünkü baskasini severdin simdi ne oldu yalvariyorsun diz cöküyorsun ama baska kapiya sana verecek bir askim yok. Eger cok istersen nefretim var…

Duydum ki baskasini bulmussun hayirli olsun! Onu seviyorum demissin ne güzel! Beni aldattigini söylemissin ne cikar! Sen aldatildin gülüm naber?

3 kurusluk insana 5 kurusluk deger verirsen kendini 10 kurusluk hissedermis. Simdi aynaya bak ve o 3 kurusluk suratina tükür…

( 6 janvier, 2014 )

Türk sikiş İzleme Sitesi

Türkiye genelinde bakıldığı zaman porno izle me oranı gerçekten çok yüsek rakamlara ulaşmış durumda. İnsanların internet üzerinden milyonlar vererek aldıkları üyeliklerle kendilerine özel profil sayfaları oluşturarak yetişkin içerikli filmleri kolayca izleyebiliyorlar. Şimdi Türk porno ile ilgili yapacağımız tespit sizleri şaşırtacak. Günlük olarak ülkemizde milyonlarca ziyaretçi bu kategori de video izleyip yorumlar yapıyor. Kesintisiz hizmet veren firmalar ile kredi kartı üzerine yapılan anlaşmalarla üyelik açılabiliyor. Bunalrdan birisini sizlere örnek verecek olursak. Brazzers sitesi. bu site dünyanın en çok gelir elde eden sitelerinin başında gelmektedir. Herkesin online olarak girip üyelik aldıkları ve durmadan da üye sayısı artmaktadır. Site içerisinde yer alan bütün videolar ve materyaller bu firmanın bünyesinde barınmaktadır.

( 28 octobre, 2013 )

Güzel sözler ve Aşk Sözleri için derlenmiş arşiv

Bir Ayrılık Değil Bir Yaşam olmak istiyorum Hayatında Bir Anı Değil Anıların Sahibi Olmak istiyorum Ve Bugünün Değil yarınların olmak istiyorum Seninle Bebeğim

Hayata Gözlerimi Yumuyorum Bu gece Ne Sevilen Kaldı kalbimde Nede Seven Bir umut Kaldı Geleceğimde Gidiyorum Umutsuz Günlerime.

Boş Hayatıma Anlam Katmanı istedim, Sadece Adınla Uyanıp Gözlerinle Hayatı Görmek istedim, Ama Sen bunu istemedin

benim Yalnızlığım kendime Sen Sakın üzülme, Seni Düşününce Dünya Renklenir Gözümde, Senin Sayende yaşama Sevincini Tadıyorum Kendimde, Aşkım Seviyorum Seni Sensin Benim Hayata Direncim

Yine Başladı yalnızlığım Soğuk Gecelerde Yine iftiralara yeni Düştük Seninle Sevgilim…

Seni Hiç Olmadığı Kadar Çok Sevdim Bu hayatımda Sen Hep Kaçışları Oynadın Dünyamda ben iSe Hep Seni yakalamaya Çalıştım Garip hayatımda Seviyorum Seni Unutma!

Yorulmayan Gönlüm Seni her zaman Sevdi, Deli kalbim Seni her zaman Sevecek, Aklım Hep Sende Olacak, Gözlerim Seni Görecek, ve Ben hayatıma Her zaman Seni Yazacağım Aşkım..
Seni Yaşadıklarımla Değil, Yaşayacaklarımla Hayal Ediyorum Bebeğim Benim…

Ben Seni Uykusuz Sabahlarımda Sevdim, Ben Seni Yıldız Görmeyen Gecelerimde Hayal Ettim Sevgilim

Sessiz Bir Çığlığın 2 Farklı Tonuyuz, Sen Hayata Büyük Harflerle Ben ise küçük Harflerle Bakmayı öğrenmişim!!! Lire la suite…

( 24 octobre, 2013 )

Güzel Sözler, Msn Nickleri, Hazır Mesajlar, Aşk Sözleri

Sev seni seveni hak ile yeksan ise sevme seni sevmeyeni mısıra sultan ise..

Sevgisiz Bir Hayat Oksijensiz Bir Nefes Almaya Benzer.Sevgisiz Bir Yaşam Kuru Bir Çölde Cayır Cayır Yanmaya Benzer.Aşksız Bir Direnişte Umutsuzca Direnmeye Benzer..
Hiç zorlanmamıştım kalbimden gelen sesi kelimelere çevirmekte, içimdeki duygulara hakim olamıyorum nedense, sana söylemek istediğim bir söz var ama, korkum engel oluyor sözlerime.
Kimi rüyalar görülmeye değer kimi ise yaşanmaya
sen benim gördüğüm ve bitmesin diye yaşattığım
en tatlı gerçek rüyamsın…

Rüzgarın keman çaldığı, yağmurun camına vurduğu ve sen yatağına uzanıp keşke dediğin her şey seninle olsun BİR TANEM sen benim BİR TANEM gönlümde efsanemsin…
Huzur içinde ellerimi kavuşturuyor ve bekliyorum,rüzgara,gelgite yada denize aldırmıyorum.Artık zamana yada kadere isyan etmiyorum,bana ait bana gelecek çünkü…

( 20 octobre, 2013 )

Sikiş izleme Siteme sizleride bekliyorum

birgün nette chat sitelerinde sex yapmak için aktif gay arıodum. neyse biri slm verdi ve kendini anlattı. sex te sevdiği şeyler çok hoşuma gitmişti ve beni heyecanlandırdı. neyse daha sonra cam açtık ve buluşma kararı aldık. adı burak tı. 190 boyunda 87 kilo esmer bıkyıklı 26 yaşında yakışıklı biriydi. neyse buluşma kararı aldık ve beni arabasıyla geldi aldı.
apartmana girer girermez ben önden yüyrken merdivnlerde kalçamı elliyo beni okuşuodu. eve girdik ve direk kapıyı kapatır kapatmaz dudaklarıma yaşıştı. adeta deli gibiöpüodu ve dudaklarımı ısırıodu. nefes alamıodum. dlini dilme değdirio dudaklarımı dudaklarıyla vakumluyordu. sonra elimden tuttu ve beni yatak odasına götürdü beni yatağa atıp üzerime çıktı ve dudaklarımı öpmeye devam etti. bir yandanda gömleğimin dğmelerini açıodu. bense onun altında eziliodum kıpırdanamıodum. sonra bir an durdu ve beni çırılçıplak soydu ve çekmeceden çıkardığım siyah dantelli tangayı giymemi istedi. çünkü kalçalarıma bayılmıştı. kalçalarım bembeyaz parlak dolgundur. erkeksi olmama rağman datgasıyı giyim ve yatağa uzandım. ama o hala giyinikti. ben onun kucağına oturdum önce tiörtünü çıkardım ve sonra koltuk altını koklayıp yalamaya başladım. sonra yavaşça meme uçlarına inip onları ısırıodum ve yavaşça göbek deliğine indim dudaklarımla göbek deliğini vakumluyodum.

sonra kemeriniçözdüm ve pantolonun düğmelrini çaçtım ve pantolonunu çıkardı. aleti çok büüyüktü ve kalındı. sonra ayaklarına doğru indim ve dişlerile çoraplarını çıkarıp çoraplarını kokladım. o resmen delirmiş gibi bakıodu bana. sonra yavaşça iboxerının üstünden aletini kokladım ve dişlerimle aletinne küçük ısırıklar kondurdum ve boxerınıda çıkardım. sonra yarağını elime aldım ve tepesini ufak bi öpücük kondurduktan sonra yarağını dudaklarımın etrafında gezdirdim ve yavaşça ağzıma alıp sakso çekmeye başladım. aleti 20 cm ve kalındı. tepesi azgınlıktan morarmıştı. porno izle shepsini ağzıma alamıodum bile. sonra çıkardım ve t aşaklarını emmeye başladım. o ise inliodu zevkten. sonra kolumdan tutup beni yanına çekip altına aldı. iki eliyle kalçalarımı mıncıklarken memelerimi yalayıp ısırıodu. memelerimde ısırık izleri kalmaya başlamıştı. bense acıdan inliodum memelerimi ısırmasından.

sonra bi anahtar sesi duydum ve kapı açıldı eve biri girdi ben tedirgin oldum ve dur dedim. o da yüzüma gülerek baktı ve sorun yok kuzenim geldi dedi. meğers ekuzenide gay miş ve onuda çağırmış. kuzenihemen geldi ve odaya girdi. sn bunun gibi güzeli nerden buldu dedi ve ytağa geldi. burak ise yüzüme bakıp daha yani başlıoz dedi. sonra burakın kuzeni yatağa gelip soyunmadan kafamı bacaklarının arasna sıkıştırdı. burak ise arkama geçip popoma tükürüp sonra tokatlamaya başadı. popom kıpkırmızı olmuşdu durmadan toıkatlıodu. sonra burakın kuzei cevdet yer oğlum çok azdım dedi bve beni altına alıp öpmeye başladı. sex izle cevdet dudaklarımı öpüo arkadam ise burak popomu okşuyorudu. sonra cevdet çırılçıplak kaldı. ve sırıtmı öpmeye başladı. popoma doğru indi kuyruk sokumu yaladı. sonra tangamı kenara sıyırıp deliğime baktı ve süper deliğin var dedi. bi anda deliğmi yalamaya başladı adeta emiodu ve diliyle beceriodu ben se zevkten indiodum. burak ise yeter artık o deliğin tadına bende bakcam dedi ve yalamaya başadı. artık zevkten ölmek üzereydim. burak deliğimi yalarken bende cevdete sakso çekiodum.

sonra burak korayı ilk ben buldum dedi ve benim hakkım dedi. beni bacak omuz pozisyonuna getirip üstüme çekti ve 20 cm lik aletini deliğime dayadı. sonra ben dur hemen girme derken deliğime bastırdı ve kafası aniden girdi. benim baya canım yapmıştı tam inliodumki dudaklarıma yapıştı. nefes bile alamıodum. öpüşürken aniden iyice kökledi ve içime girdi. artık içimde git gel yapıodu.

sonra hayvan gibi becermeye başladı ben nliodum artık. cevdet ise azmıştı çabukl tut elini bende azdım dedi. burak ise hızlanmıştı. cevdet sakın içine boşalma dışa boşal ben daha sertt dsikmek istiom dedi. burak aletini içimden çıkarıp memelerime boşaldı. memelerimden burakın sperleri akıodu. sonra aynı poziisyonda cevdet aletini deliğime dayadı ama onunki daha kalındı. ve o da aniden girdi. artık alışmıştım ama yinede acıdou. burak isa lavoboya gitmişti. daha sonra cevdet gel dediği kucağıma otrturcan. bende kalktım ve kucağına oturudum. sikiş izle o pozisyonda alttan popalarken bi yandan kalçarımdan bastırıodu.ç. ben isse zevkten ölüodum sonra burak iyice hızlanmaya başladı ve içime boşaldı. içimde döllerinin sıcaklığını hissediodum. daha sonra ben cevdetle duşa girdim burakta içerde banyo yapmış bizi bekledi. o gee onlarda kaldım ve ikisinin arasında uydudum. hala izmire gittiğimde onlarla buluşup serx partisi verioruz. ama aydın sıkıcı burda birileri yok. bu ara yalnızım cevdetle burakın yanına gidicem yine.

( 12 juin, 2013 )

Canlı Olarak Televizyon İzlemek İstiyorum

CANLI TV İZLE

CANLI TV İZLE

İnternet  üzerinde gezinirken, her zaman takip ettiğim bir program çıktı karşıma ve hemen izlemek istedim. Vakit kaybetmeden Google’a Canlı tv izle yazdım. Karşıma çıkan sitelerden hangisine girersem gireyim bir türlü donmadan rahat izleyemedim. Hepsinde yayın gidiyor yada ses geriden geliyordu. Baya bir uğraştım yeni bir site bulmak için. Fakat sonra arka sıralarda yer alan bir siteye girdim. Görüntü olarak da biraz garip geldi. Daha önce hiç rastlamamıştım bu siteye. Girdim ve Kanal D‘yi açtım. Hiç bir donma yaşamadan rahatlıkla izledim programımı. Sonrasında fark ettim ki izlediğim yayın donarsa diye ayrıca da başka bir alternatif yayınlar eklemişler. Gerçekten yaptıkları işe özen göstermeleri beni çok etkiledi. Kesinlikle artık iş yerimde tv izlemek isteyince bu siteden izliyorum ve hiç bir sorunla karşı karşıya gelmiyorum. Hepiniz siteyi çok merak ettiniz sanırım. Yazımın sonunda adresi sizlerle paylaşacağım. Aslında söyleyeceklerim de bu kadar. Herkese keyifli günler esenlikler diliyorum. Bu sitenin ismini de unutmamanızı tavsiye ediyorum. Zaten sitteye girince bu görüntüden sonra siteyi unutmanız mümkün olmayacaktır. Görüntü olarak benim ilgimi çekti açıkcası. Bazılarına göre kötü bir görüntüsü olabilir. Zaten amaç kesintisiz izlemek değilmi? O halde tam yerindesiniz.

Yazan: Kemal KÜKREYEN

site adresi: http://www.canlitiviizle.com/

( 11 mai, 2013 )

Okul Servisi Oyunu | En Güzel Oyunların Mekanı Biz

Hepimiz büyüyüp biran önce araba alıp üzerinden inmeden günlerce kullanacağımızı deriz. Evet bende öyle yapacağım. fakat şuan sitemizde bulunan bu oyunla şimdilik bir alıştırma yapmaya ne dersiniz?

Gerçekten mükemmel bir oyun. yalnız direksiyonu dönderirken fazla bastırmayın çünki oyunun yapısında bir zoukluk mevcut. Yani şunu demek istiyorum. direksiyonu biraz dönderseniz bile o kendini sabitleyip tekrar o şekilde devam ediyor. Araba devamlı dönüyor. O yüzden fazla abanmayın direksiyona arkadaşlar.

Okul Servisi

Okul Servisi Oyunu, Nasıl Oynanır?: Muhtemelen hepimiz okullarımıza servislerle gidip geliyoruz. Peki bu servisi kullanmayı hiç düşündünüz mü? Servis şoförü olsanız nasıl kullanırdınız? Şimdi kendinizi test edebilirsiniz. Oynamamız için oyunun açılmasını bekliyoruz. Gelen ekranda üstte bulunan ‘School‘ yazısına tıklıyoruz. Gelen ekranda yazan ‘Paly‘ butonuna basıyoruz. gördüğünüz gibi 20 bölüm çıktı karşımıza. Herhangi bir bölüme tıklıyoruz ve oyunumuza başlıyoruz. Fakat unutmayınız ekranın sol üst köşesinde oyunun süresi belirtilmişti. O süreyi geçmeden parkuru bitirmemiz gerekmektedir. Servisi yön tuşları ile hareket ettiriyoruz ve boş tuşu ile ani firen yapıyoruz. Bu güzel oyun,  Araba Oyunları bölümünde yer almaktadır. İyi eğlenceler. Kaynak: Oyun Kurdu ve http://enyenioyunlar-x.blogspot.com/2013/05/okul-servisi-oyunu-en-guzel-oyun-kurdu.html

( 11 mai, 2013 )

Yavru Pengueni Giydir Oyunu – OyunKur.Net ile Bütün Oyunlar

Bende farklılık olsun diye bugün size şirin mi şirin bir penguen paylaşıyorum. Şu resimdeki tatlı pengueni yakışıklı bir polis veya doktor yapmak senin elinde. Şimdi resme tıkla ve oyuna hemen başla. süper zaman geçir. Oyunların hepsi kaliteli olarak yüklenmiştir.

Şimdi sizlere süper bir oyun tanıtımı yapacağım. internet üzerinden gezerken bu siteye rastladım ve mükemmel bir görüntüsü ile bana çok cazip geldi. Çocukların güzel vakit geçirecekleri bir portal olması yanı sıra harika oyunlarda mevcut.

Yavru Pengueni Giydir

Yavru Pengueni Giydir Oyunu, Nasıl Oynanır?:

Sevimli bir pandayı kendi zevkine göre giydirmeye ne dersin. Öncelikle açılan oyun ekranında çıkan butonlardan ‘Play’ tuşuna basıp oyunuma başlıyoruz. Hayal gücünüze göre güzel pengueni en güzel şekilde giydirin ve en şık hale getirin. ayrıca bulunan aksesuarlarla pengueni Polis, Doktor, sihirbaz kılığına sokabilirsin. Oyun ekranında sağ üst köşede bulunan bulunan butonlarla oyunun sesini kısabilirsiniz. Oyunu sadece bilgisayarımızın faresi ile oynuyoruz. Bu güzel oyun Giysi Giydirme Oyunları bölümünde yer almaktadır. Umarım beğenirsiniz, iyi eğlenceler
Kontrol Tuşları: 
maus

Oyunlar ve http://oyunlaroyna24.blogspot.com/2013/05/yavru-pengueni-giydir-oyunlar-kral-oyun.html

( 11 mai, 2013 )

Klasik Super Mario Oyunu – Oyun Kurdu – Oyun Kuzusu

Dünyanın en sevimli kahramanı o. Çünkü o Prensesi için hiçbir tehlikeden ve canavardan korkmadan yıllardır savaşamaktan bıkmadı usanmadı. O yüzden onun adı Süper Mario. Evet hepimizin çocukluğu onunla geçti. Şimdi ise yeni nesil çocuklarının gözdesi bir oyun. Tabiki Mario kendini geliştirdi ve mükemmel sevilere ulaştı.

En eski mario oyununu buldum arkadaşlar. Kesinlikle oynamalısınız. Pek gelişmemiş bir versiyon fakat insan nostalji yaşıyor. Yani en azından ben yaşadım o duyguları. Oynamak isterseniz alttaki resme tıklarsanız sayfaya gidersiniz. ama oyunda ufak bir sorun var. Ses olarak arızalı bir oyun olmuş gerçekten. ama her şeye rağmen süper mario, süper.
Klasik Super Mario

Klasik Super Mario Oyunu, Nasıl Oynanır?:

İlk çıkan Mario oyununu oynamaya hazır mısın? altınları topla ve böcekleri öldürerek git ve bölümünü en yüksek puanla bitirmeye çalış. Kaleye ne kadar erken ve çok altın toplayarak gidersen o kadar yüksek puana sahip olacaksın. Bölümleri geçerken unutma sakın, duvarlardan çıkan mantarları al ve gücüne güç kat. Açılan ekranda yazan ‘Play’ tuşuna basarak oyuna hemen başlayabilirsin. Oyunun ses ayarlamalarını sol üst köşeden yapabilirsiniz. Bu güzel oyun,Mario Oyunları bölümünde yer almaktadır.  İyi eğlenceler diliyoruz. Kaynak: Oyun Kurdu ve http://mariooyunoynaa.blogspot.com/2013/05/klasik-super-mario-oyunu-ile-maziye.html

( 11 mai, 2013 )

Survivor Ünlüler Gönüllüler Oyunu, Nasıl Oynanır?: Cevabı burada.

Haftanın 4 günü Star tv de yayınlanan bir program olan survivor milyonların ilgisi ile bir kaç sezondur ekranlara kilitliyor. Peki bu kadar başarılı bir yarışma olur da bizler bunun oyununu yapmaz mıyız? Yaptık ve süper aşamalı bir oyun oldu. Oyun 3 bölümden oluşuyor. Kesinlikle çok zevkli. Defalarca oynadım ben oyunu. Şimdi sıra sizde. Oynamak istiyorsanız. Alttaki resme tıklamanız yeterli olacaktır. Survivor Ünlüler Gönüllüler

Survivor Ünlüler Gönüllüler Oyunu, Nasıl Oynanır?:

Dünyanın en zor yarışma programı olan Survivor’un bu mükemmel oyununu oynamak ister misin? Ünlüler ve Gönüllüler arasında kıyasıya bir mücadele geçmekte. İlk yarışma şu şekilde. klavyemizde ki ok tuşlarını kullanarak bayrakları verilen süre içerisinde almaya çalışmalıyız. ikinci yarışmada ise karşınızdaki rakiple dövüşüyorsunuz. Dövüşmek için yön tuşlarıyla ileri geri yapıyor ve ‘Z,X’ tuşları ile karşınızdaki rakibinize vurabilirsiniz. Son yarışta ise hareketli kum torbalarının size çarpmasına izin vermeden bayrakları toplamalısınız. Gerçekten zevkli bir oyun bizleri bekliyor. Bu oyun, Macera Oyunları bölümünde yer almaktadır. İyi eğlenceler. Kaynak: Oyun Kurdu ve http://oyunkurdukraloyun.blogspot.com/2013/05/survivor-unluler-gonulluler-oyunu-ckt.html

12345
Page Suivante »
|